Site Loader
סטודיו פילאטיס

שמעתם על פילאטיס אבל לא ידעתם מאיפה מתחילים ואיך למצוא את הסטודיו המתאים ביותר עבורכם? אספנו כל מה שחשוב לדעת על שיטת האימון שמשלבת בין כושר לבין התמודדות עם פציעות וכאב

בחורה בסטודיו לפילאטיס

לאורך השנים פותחו אימוני כושר שונים שנועדו לענות על מטרות ספציפיות. אחד מסוגי האימונים הפופולריים ביותר כיום הוא הפילאטיס, שעוזר לא רק להיכנס לכושר אלא גם להתמודד ביעילות עם פציעות וכאבים כרוניים. אם אתם מחפשים סטודיו פילאטיס איכותי שעושה את העבודה, כאן תגלו את הרשת שמתמחה באימונים שמביאים לתוצאות.

לפני הכול, מה זה פילאטיס?

פילאטיס הוא טכניקת אימון שפותחה על ידי אתלט בשם ג'וזף פילאטיס. הוא פיתח את שיטת התנועה והאימון הייחודית עבור אנשים שסבלו ממגבלות תנועה, ושילב בין נשימות לבין שליטה גופנית כדי להשיג תוצאות מיטביות. פילאטיס היגר לארצות הברית בתחילת המאה ה-20, ושיטת האימון שלו "היגרה" יחד איתו, התפתחה והתפשטה ברחבי העולם.

אימוני הפילאטיס המשיכו להתעצב ולהתעדכן עם הזמן, ואל אימוני הגוף הצטרפו גם שיטות שכוללות שימוש בקפיצים, רצועות ומכשירי פילאטיס ייעודיים. השיטה הזו כבשה מדינות רבות, והפכה לפופולרית במיוחד גם בישראל. למה זה קורה? בניגוד לאימונים אחרים, פילאטיס מתאים גם לאנשים שסובלים ממגבלות כלשהי בתנועה, שסובלים מכאבים כרוניים או כאלו שחוו פציעה גופנית. כל שנדרש הוא סטודיו פילאטיס מקצועי ומנוסה.

אימוני פילאטיס בגרייט שייפ: רשת הכושר של ישראל 

רשת גרייט שייפ כוללת כיום סניפים מצפון ועד דרום, עם מגוון אימונים עבור כלל לקוחותיה. בין השאר, גרייט שייפ מציעה פתרון למתאמנים שמחפשים סטודיו פילאטיס מוביל שבו ניתן ליהנות מאימונים מקצועיים, חדרי כושר מאובזרים ושיעורי אימון עם מקצוענים בתחום.

גרייט שייפ משתלבת בצורה נפלאה בחיי המתאמנים שלה. אם פספסתם שיעור או אימון פילאטיס ביום מסוים – אתם כבר לא צריכים לחכות יותר משבוע עבור שיעור חדש. הרשת מציעה לוח אימונים עמוס באפשרויות, כך שתמיד תוכלו לעבוד בקצב שלכם. פילאטיס הוא אחד האימונים הפופולריים ביותר בעולם, ועם גרייט שייפ תוכלו ליהנות מאימון איכותי שמביא לתוצאות. 

Post Author: admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *