Site Loader
ילד מזיע

לחיצת יד, שימוש בסמארטפון או ביצוע עבודות בית, הן רק חלק מהפעולות שעלולות להפוך לאתגר במצב של הזעת יתר בידיים. הכירו את הדרכים לפתור את הבעיה, בזמנכם הפנוי ובנוחות של הבית

אדם מזיע
המוצרים של חברת פרו מארק הם הפתרון האידיאלי לטיפול בהזעת יתר

אם אתם נבוכים מלחיצות יד, חשים צורך לנגב את הידיים לעתים תכופות וממהרים לייבש אותן לפני ביצוע פעולות בבית – ייתכן שאתם מתמודדים עם הזעת יתר בידיים. ככלל, הזעה עודפת היא בעיה שרבים נמנעים מלדבר עליה, אלא שבחלק מהמקרים היא פוגעת בשגרת היומיום בצורה משמעותית. למרבה המזל, במקרה של הזעת יתר בידיים, כבר אין סיבה להסתגל אל המצב. למעשה, כיום מדובר באי נוחות שיכולה להיות מטופלת בקלות.

בתחילת הדרך, טיפולים בהזעה עודפת התרכזו בעיקר בניתוחים או הזרקות. מעבר לעובדה שמדובר בפתרונות כואבים, יקרים ולא נעימים, בחלק מהמקרים נלוו אליהן תופעות לוואי כמו הזעה מפצה – שהיא הזעה שצצה באזור גוף חדש, כתגובה להפסקת ההזעה במקום המטופל. ההתפתחויות האחרונות בתחום הובילו לייצור מכשירים מדור חדש, שמספקים מענה לבעיה באופן שונה. פתרון נוח ואפקטיבי, שאינו כרוך בכאב וניתן לבצע באופן עצמאי. בלי לקבוע תורים במרכזים רפואיים, לעמוד בפקקים ולשלם סכומי כסף גבוהים בעבור כל טיפול בהזעת יתר.

הזעת יתר בידיים? כך תטפלו בבעיה בקלות

מחפשים פתרון נעים ויעיל, שיעניק לכם מספר שבועות של יובש בין כל טיפול, וישתלב בלוח הזמנים העמוס שלכם? הכירו את חברת פרו מארק. פרו מארק מתמחה במכשור קוסמטי ביתי ואיכותי, כולל טיפולים בהזעת יתר אשר מיועדים לזיעה ברמה קלה, בינונית ואף חמורה. במקרה של הזעת יתר בידיים, תוכלו להיעזר במכשיר DermaDry Total, שמיועד לטיפול בכפות הידיים, כפות הרגליים ובתי השחי. 

איך הוא פועל? המכשיר מבוסס על הפיכת מי הברז לתמיסה בעלת מוליכות חשמלית, שיכולה לנטרל את החיבור בין עצבי הזיעה אל בלוטות הזיעה. כל טיפול נמשך בין 15 ל-20 דקות בלבד, והוא מיועד למבוגרים ובני נוער מגיל 13 ומעלה. שיעורי ההצלחה הגבוהים הפכו את המכשירים לבחירה המועדפת על מטופלים רבים – ועכשיו זו גם ההזדמנות שלכם.

Post Author: admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *