Site Loader
heart-care-

התמודדות עם תאונת עבודה או החלמה ממחלה קשה הן שתיים מתקופות החיים המאתגרות ביותר. עם סל הפתרונות של לבנת פורן – אתם אף פעם לא לבד

אישה עובדת
חברת לבנת פורן היא המובילה בישראל למימוש זכויות רפואיות.

בימים שבשגרה, כשהכול כשורה ו"לבריאות" היא רק ברכה שמשוגרת בימי הולדת, רובנו נוטים להתייחס אל הבריאות שלנו כאל מובן מאליו. כתוצאה מכך, אנחנו לא נערכים לשיבושים בלתי צפויים כמו אבחון מחלה או תאונת עבודה. התגובה הטבעית לאירועים כאלה תהיה בלבול ולעתים חוסר אונים, בשל הצורך להתנהל במספר חזיתות שאינן מוכרות לנו. 

החזית הראשונה כוללת את הפן הרפואי – אשפוז, ביקורים בקופת חולים, טיפול תרופתי וכדומה; החזית השנייה כוללת את האספקט הפיננסי – התמודדות עם שינוי או הפסקה מוחלטת בעבודה והשלכות המצב על יתר בני הבית; ואילו האחרונה קשורה לתחום של מימוש זכויות רפואיות, שמשפיע על שני האספקטים הקודמים. 

מימוש זכויות רפואיות מעניק לעובדים רוגע ושקט נפשי, בזכות קבלת סיוע אשר נדרש מאוד בתקופה המאתגרת שצפויה להם. אלא שכדי לקבל כל אחד מהפתרונות הנדרשים, החל מהחזרים כספיים ועד לקצבה, צריך כל עובד לעבור תהליך שיבסס את בקשתו – ליצור תיק רפואי מעודכן שיכלול את כל הניירת הנדרשת, לפנות לוועדה רפואית, להתנהל מול הביטוח הלאומי וכדומה. כל הפעולות הללו גוזלות זמן ומשאבים, על אחת כמה וכמה כשהן מתבצעות במקביל לטיפולים רפואיים שהפונה צריך לעבור.

לבנת פורן – יש על מי לסמוך

רבים מהעובדים שנקלעים לסיטואציה מהסוג שתואר, מגלים רק בשלב מאוחר מדי שיכלו לפעול אחרת. הבעיה היא שמימוש זכויות רפואיות מתאפשר רק בחלון זמנים מסוים, ולכן חלקם נאלצים לשלם ביוקר על טעויות שבוצעו עקב מחסור במידע. חברת לבנת פורן הוקמה במטרה להנגיש מידע ולסייע לנפגעי תאונות עבודה ולעובדים בחופשות מחלה, מתוך כוונה ליצור שינוי בתחום של מימוש זכויות רפואיות בישראל.

לקוחות לבנת פורן מקבלים ליווי צמוד לאורך השלבים המרכזיים בדרך, החל בקבלת פרטים, דרך יצירת תיק רפואי עדכני ועד למענה על שאלות. כל זאת, כדי להימנע ממצב בו אפילו נפגע אחד יוותר על המגיע לו. 

Post Author: admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *